Naujos paskyros AKTYVAVIMAS - SLAPTAŽODŽIO KEITIMAS
AKTYVAVĘ savo kliento paskyrą, galėsite patogiai tvarkyti savo užsakymus. Norėdami AKTYVUOTI kliento paskyrą, įveskite tą patį el. pašto adresą, kurį naudojote ankstesniame užsakyme. Į šį el. paštą atsiųsime instrukcijas, kaip nustatyti naują slaptažodį.
Jei Jūsų kliento paskyra jau aktyvi, tačiau pamiršote ar praradote slaptažodį, įveskite užsakyme nurodytą el. pašto adresą. Į šį el. paštą tuoj atsiųsime instrukcijas, kaip nustatyti naują slaptažodį. Jei šio el. laiško negavote, patikrinkite brukalų (spam) dėžutę. Jei aktyvavimo el. laiško nėra ir ten, įvestas el. pašto adresas gali būti neteisingas arba nebuvo naudotas jokiam užsakymui.